FAQ - časté otázky

Potrebujete poradiť?

Najčastejšie kladené otázky

Nákup tovaru

  • Ako si môžem objednať tovar?

Tovar si môžete objednať prostredníctvom e-shopu www.bunny.sk . Stačí si do košíka vložiť požadovaný tovar, za tovar zaplatiť a od nás obdržíte potvrdzujúci e-mail o objednávke ako aj faktúru za úhradu tovaru.

  • Je pre objednanie tovaru nevyhnutná registrácia?

V našom e-shope sa dá nakúpiť aj bez registrácie. Avšak registrovaný zákazník je zaradený do nášho Vernostného programu, ktorý ponúka mnohé výhody.

  • Ako môžem za tovar zaplatiť?

Za tovar sa v našom e-shope platí platobnou kartou cez zabezpečenú platobnú bránu. Po zaplatení Vám príde potvrdzujúci e-mail s objednávkou tovaru. 

  • Je odoslaný tovar zabalený diskrétne?

Zásielky sú zabalené 100% diskrétne do kartónovej krabice s označením spoločnosti VB Distribution s.r.o. Nikde nenájdete názov sexshopu, ani jeho logo.

  • Aká je cena za doručenie tovaru?

Doručenie zdarma pri objednávke nad 50 €.

Štandardné doručenie 4,99 €.

Otázky o tovare

  • Môžem vrátiť tovar?

Áno, tovar je možné vrátiť v 14 dňovej lehote. Jedná sa o odstúpenie od kúpnej zmluvy. Tovar musí byť nepoužitý, nepoškodený, zabalený v originálnom balení bez porušenia obalu. Erotické pomôcky spadajú do kategórie tovaru intímneho charakteru a preto nie je možné z hygienických dôvodov tieto pomôcky vrátiť alebo vymeniť v prípade, že je porušená ochranná fólia alebo ochranný obal.

  • Čo mám robiť, ak je tovar nefunkčný?

V prípade ak je tovar nefunkčný, je potrebné skontrolovať stav batérie, či je dostatočne nabitá. Pri UBS nabíjateľných výrobkov je možné, že stlačením niektorých tlačidiel sa tovar uzamkne alebo dá do cestovateľského módu. Preto je potrebné kontaktovať nás, napísať nám e-mail.  V prípade, že sa porucha bude riešiť ako reklamácia, je potrebné postupovať podľa reklamačného poriadku.

  • Ako sa starať o erotické pomôcky?

Erotické pomôcky je potrebné po každom použití umyť mydlom a vodou, vhodná je aj dezinfekcia. Hračku je potom potrebné uložiť na suché miesto.

Reklamácia tovaru 

  • Ako mám postupovať v prípade, že tovar nefunguje? 

V prípade, že zaslaný tovar nefunguje, je potrebné ho zaslať na našu adresu spolu s vyplneným reklamačným formulárom. Požiadavka bude vybavená podľa reklamačného poriadku, ktorý je uvedený na našej stránke.  

  • Kam reklamovaný tovar zaslať?

V prípade, že potrebujete tovar reklamovať, je potrebné ho zaslať na adresu spoločnosti spolu s vyplneným reklamačným formulárom VB Distribution s.r.o, Fatranská 32, 03861 Vrútky.  

Ak máte akékoľvek iné otázky, neváhajte nás kontaktovať.